torstai 9. maaliskuuta 2017

Atsiiih

Flunssa. Jo toisen kerran raskauden aikana. Ennen raskautta olin kipeä viimeksi joskus 2014 vuoden alussa. Huomaa siis selvästi kuinka vastustuskyky on heikentynyt. Hoitoalalla työskennellessä joudun väistämättä tekemisiin kaikenmaailman pöpöjen kanssa ja näköjään nappaan niitä sitä mukaa matkaani. Toivon pikaista paranemista sillä viikonloppu olisi pitkästä aikaa vapaa ja minulla on kauan odotettuja suunnitelmia. Peukut siis pystyyn!

Rv 18+6. Huomenna 19 viikkoa täynnä ja alkaa 20. raskausviikko! Aivan käsittämättömän hullua! En edelleenkään voi käsittää että tämä tapahtuu meille, kuin unessa eläisin. Olen muuten tainnut alkaa tuntemaan ajoittain missä kohtaa vauva majailee. Tänä aamuna kun makoilin sohvalla oli vatsa aivan hassun muotoinen kun pikkuinen selvästi oli vallannut vasemman puolen vatsastani. Pari tuntia tästä oli möykky siirtynyt jo oikealle puolelle :D Ihanaa <3


Alla vielä toivottu vatsakuva, jospa tästä ei minua vahingossakaan voisi tunnistaa. Kuva on otettu päivällä (18+4) joten vatsa aamusta hieman vielä turvonnut. Mies eilen totesi että onhan siellä varmasti vauva etten ole vaan syönyt liikaa :D

Rv 18+4

2 kommenttia:

  1. Ei apua miten ihana masu sulla<3 Ihan jäätävän iso jo verrattuna omaani ja minä oon 1,5 edellä :D Todella kaunis kumpu, kyllä tuota saat kantaa kaikella ylpeydellä :)

    Koitahan parantua pian, minä vannon mustaherukkamehun ja levon voimaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos mahakehuista :D Kyllä sitä on ihmetelty yhden jos toisenkin kanssa!

      Ja on kyllä teetä ja mustaherukkamehua kulunut tässä parin päivän aikana.. Vielä on olo aika voimaton, toivon niin että huomenna olisi jo parempi olo ettei tarvitsisi perua vklp menoja.:/

      Poista