torstai 1. elokuuta 2019

Himotestailua



Tämän aamun testissä viiva tummuu. Ja minä en ole näköjään päässyt himotestailusta eroon vieläkään :D

Olen flunssassa, olo on hirveä, väsynyt ja tukkoinen. Alavatsalla turvottaa ja tunnen raskauden ihan selvästi, ei epäilystäkään. Rinnatkin ovat jo hieman arat ja tuntuvat suurille. Nyt on vasta rv 3+6 jos lasketaan 28 pv kierrolla. En ole kauheasti tarkkaillut oloani tai oireitani tällä kertaa, ne ovat löytäneet minut kyselemättä. Ahdistaa ajatus pahoinvoinnista, toivottavasti säästyisin ilman sitä. Ahdistaa myös hieman ajatus kasvavasta vatsasta, tai lähinnä siitä että on edessä taas kolme pitkää kuukautta jolloin täytyy piilotella raskautta. Monilla kun tuppaa toisella kierroksella vatsa kasvavan ensimmäistä nopeammin. Kuitenkin olen niin onnellinen tästä ja haluan yrittää nauttia raskaudesta, koska olen aika varma että tämä on viimeinen vauvamme. Toivottavasti tämä pieni jaksaa pysyä mukana, sillä olen jo niin raskauskuplassa että pudotus olisi kova.

Mieskin on aivan hassu. Silitellyt vatsaa ja kysellyt onko siellä joku. Hänestäkin näkee kuinka onnellinen hän on.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti