sunnuntai 1. syyskuuta 2019

Ei taas

Nyt ollaan raskausviikolla 9, tarkemmin 8+2. Ollaan ainakin toistaiseksi. Eilen rv 8+1 illalla lorahti pönttöön verta. Sitä tuli ehkä pari ruokalusikallista, juurikin lorahtamalla kerralla. Nyt on aamu ja eilisen jälkeen siteeseen ei ole tullut pisaraakaan, pyyhkiessä ei ole tullut pisaraakaan. Kipuja ei ole vielä ollut. Vessassa olen rampannut jatkuvasti, joka kerta kauhuissani tuijottanut pönttöön ja paperiin.

Epätodellinen olo. En voi uskoa että mulle taas käy näin. Vai käykö? Mä en uskalla tällä hetkellä toivoa yhtään mitään. Tuntuu että on vain parempi odottaa keskenmenoa, ei mun kohdalla verinen vuoto ole ennenkään kovin hyvä merkki ollut. Surettaa niin paljon ettei mitään rajaa.

Meidän viides raskaus. Ja mahdollisesti neljäs keskenmeno. Mä en jaksa tätä.

4 kommenttia:

  1. Voi ei, tuntuu kamalalta lukea tätä :(

    Toivon täällä yhä, että kyse oli jostain kohdunkaulan örsytysvuodosta, joka vain lorahti pois. Tsemppiä ❤️

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tsempeistä <3 En tiedä mitä uskoa ja toivoa, mutta eiköhän se huomenna ultrassa viimein selviä. Pelottaa kyllä niiiiin paljon.

      Poista
  2. Voi ei :( toivotaan, että edes tämän kerran kyseessä olisikin vain sitä kuuluisaa harmitonta vuotoa. Jaksamisia <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 Tämä on kyllä aivan erilaista kun aiemmat keskenmenovuodot. Huomenna ultraan.

      Poista